0w20
Nejprodávanější
VÝKONOVÝ PROFIL
• API SP, SP RC, SN PLUS RC
• SN PLUS, SN RC, SN
• Chrysler MS-6395
• Fiat 9.55535-CR1
• Ford WSS-M2C962-A1, Ford WSS-M2C947-B1
• Ford WSS-M2C947-A
• GM dexos 1 Gen 2, GM dexos 1 Gen 1
• GM 6094M, GM 4718M ILSAC GF-6A
• ILSAC GF-5, ILSAC GF-4
• Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 0w20
včetně Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan,
Subaru, Suzuki a Toyota.
VÝKONOVÝ PROFIL:
• Sestaven pro moderní vysokootáčkové motory používané na okruzích nebo v závodech do vrchu a sprintech.
• Špičkový olej pro kvalifikace.
• Přesahuje kritéria norem API SM, CF a ACEA A1/B1.
• Při civilním použití je zcela vhodný na výměnné intervaly 15.000 km / 1 rok.
• Pro dlouhodobé nasazení při teplotě oleje 125°C, krátkodobě i 150°C.
VÝKONOVÝ PROFIL
• API SP, SP RC, SN PLUS RC
• SN PLUS, SN RC, SN
• Chrysler MS-6395
• Fiat 9.55535-CR1
• Ford WSS-M2C962-A1, Ford WSS-M2C947-B1
• Ford WSS-M2C947-A
• GM dexos 1 Gen 2, GM dexos 1 Gen 1
• GM 6094M, GM 4718M ILSAC GF-6A
• ILSAC GF-5, ILSAC GF-4
• Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 0w20
včetně Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan,
Subaru, Suzuki a Toyota.
VÝKONOVÝ PROFIL:
• Sestaven pro moderní vysokootáčkové motory používané na okruzích nebo v závodech do vrchu a sprintech.
• Špičkový olej pro kvalifikace.
• Přesahuje kritéria norem API SM, CF a ACEA A1/B1.
• Při civilním použití je zcela vhodný na výměnné intervaly 15.000 km / 1 rok.
• Pro dlouhodobé nasazení při teplotě oleje 125°C, krátkodobě i 150°C.
VÝKONOVÝ PROFIL
• API SP, SP RC, SN PLUS RC
• SN PLUS, SN RC, SN
• Chrysler MS-6395
• Fiat 9.55535-CR1
• Ford WSS-M2C962-A1, Ford WSS-M2C947-B1
• Ford WSS-M2C947-A
• GM dexos 1 Gen 2, GM dexos 1 Gen 1
• GM 6094M, GM 4718M ILSAC GF-6A
• ILSAC GF-5, ILSAC GF-4
• Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 0w20
včetně Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan,
Subaru, Suzuki a Toyota.
VÝKONOVÝ PROFIL:
• Sestaven pro moderní vysokootáčkové motory používané na okruzích nebo v závodech do vrchu a sprintech.
• Špičkový olej pro kvalifikace.
• Přesahuje kritéria norem API SM, CF a ACEA A1/B1.
• Při civilním použití je zcela vhodný na výměnné intervaly 15.000 km / 1 rok.
• Pro dlouhodobé nasazení při teplotě oleje 125°C, krátkodobě i 150°C.
VÝKONOVÝ PROFIL
• API SP, SP RC, SN PLUS RC
• SN PLUS, SN RC, SN
• Chrysler MS-6395
• Fiat 9.55535-CR1
• Ford WSS-M2C962-A1, Ford WSS-M2C947-B1
• Ford WSS-M2C947-A
• GM dexos 1 Gen 2, GM dexos 1 Gen 1
• GM 6094M, GM 4718M ILSAC GF-6A
• ILSAC GF-5, ILSAC GF-4
• Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 0w20
včetně Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan,
Subaru, Suzuki a Toyota.