Aero paket TCR pro HYUNDAI i30N
Upozornění: Toto není komponenta plug & play.
Tato přestavba vyžaduje rozsáhlou tělesnou práci. Výslovně se doporučuje, aby tuto přestavbu provedla odborná dílna nebo vyškolený personál.
Inspirováni úspěšným vozidlem v motoristickém sportu, Hyundai I30N TCR, jsme si dali za úkol přinést výhody takového vozidla na silnice. Vylepšená aerodynamika pro lepší přilnavost k vozovce bez zhoršení koeficientu odporu vzduchu.
Podrobný popis níže.
Výroba po objednání a přijetí platby.
Upozorňujeme, že dodací lhůta může být 8-10 týdnů.
Určeno pouze pro vozy před Faceliftem
Kategorie: | HYUNDAI |
---|
Široká karoserie – aerodynamická výhoda
Při pohledu zepředu kolo stíníme, aby nedocházelo ke kontaktu s rotujícím kolem. Tím se zabrání zbytečným turbulencím a zlepší se koeficient odporu vzduchu. Rotující kolo vytváří přetlak v podběhu, který tlačí blatník nahoru a tím zvedá nápravu. Díky velkému ventilačnímu systému je tento vzduch odváděn z podběhu a optimalizuje tak přítlak na přední nápravu a zvyšuje cirkulaci vzduchu v podběhu a tím i účinnost chlazení brzd.
Široká přední část:
Přední část široké karoserie tvoří kompletní blatník a drobné uchycení nárazníku. Starý blatník se tedy jednoduše nahradí širokým blatníkem a nalepí se úchyty nárazníku.
Klíčová fakta:
Náprava se rozšiřuje přibližně o 30 mm na kolo: Tuto hodnotu jsme zvolili záměrně, protože umožňuje použít široké pneumatiky pro větší přilnavost (až 295 šířky). Navíc je to přesně ta hodnota, která má s ohledem na kinematiku os ještě smysl. Protože pokud je náprava navržena výrazně širší, musíte jet s extrémními rozchodovými deskami a tím razantně změnit páku a také působící síly, což může zhoršit jízdní chování.
Díly jsou vyrobeny z testovaného GRP a jsou dodávány nenatřené: TÜV požadavek na protokol dílů. Použití CFRP zde není možné.
Široká zadní část těla:
Zadní část široké karoserie se skládá ze tří dílů na každé straně. Malý nástavec na dveře a dva nástavce na blatník a nárazník. Nástavce jsou nalepené a lze je takto vozit. Doporučujeme ale originální blatník pod širokou karoserií rozříznout a utěsnit tak, abyste měli nejen vizuální efekt, ale skutečně bez problémů projeli širší pneumatiky na zadní nápravě. Jednoznačně doporučujeme, aby tyto práce provedla odborná dílna.
Klíčová fakta:
Náprava se rozšiřuje o 30 mm na kolo: Tuto hodnotu jsme zvolili záměrně, protože umožňuje používat široké pneumatiky pro větší přilnavost. Zde doporučujeme buď 245 pneumatik s pásovými deskami nebo maximálně 265 pneumatik.
Díly jsou vyrobeny z testovaného GRP a jsou dodávány nenatřené: TÜV požadavek na protokol dílů. Použití CFRP zde není možné.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.