BRZDY, Strana 2
Nejprodávanější
Přední brzdové destičky Ferodo DS2500 pro:
Hyundai i30N (PD) 2.0 Turbo 2017+
Rozměr: 140,7 x 61 x 20,1 mm
*Ilustrativní foto
Směs DS2500:
- sportovní jízda, závody do vrchu
- do běžného provozu
- funguje od nízkých teplot
- prům. koeficient tření 0,42
- prac. teplota 20-500°C
rozměr: 112.5mm x 51.6mm x 16.5mm
Směs A06:
- provozní teplota 200 až 800 °C
- koeficient tření 0.30-0.35µ
- určeno pro zadní nápravu vozů s předním náhonem
- nižší počáteční skus proti přebrždění zadní nápravy
- stejný koeficient tření v celém teplotním rozsahu
U mnoha vozidel se chlazení brzd doporučuje i při středně velkém zatížení, a to i mimo závodní dráhu.
To nejen zlepšuje brzdný výkon, ale může také výrazně snížit opotřebení třecích ploch.
Směrování proudu vzduchu do středu brzdového kotouče využíváme k využití turbínového efektu k chlazení kotouče zevnitř a pod určitým úhlem, abychom zabránili plýtvání a co nejefektivněji využili dostupný objemu vzduchu.
Díky lehké konstrukci v kombinaci s práškovým hliníkem je komponent dostatečně pevný a zároveň lehký.
* Díl určený pro motoristické závody bez silničního schválení (E).
Povrch vyvinutý a optimalizovaný pro sportovní využití na silnici a na Nordschleife.
Sada předních brzdových destiček pro i30N včetně faceliftu a KONA N
Sada na přední nápravu (4 destičky)
Se značkou N
Optimalizované výkonové brzdové destičky pro sportovní použití na silnici i pro občasné výlety na závodní dráze
S nalepenou podložkou NVH pro snížení skřípavých zvuků, které se někdy objevují
Se schválením StVO podle ECE testu R9
EBC Turbo Grooved přední brzdové kotouče pro:
Hyundai i30N (PD) Performance Package
drážkované, vrtané kotouče
náprava: přední
rozměr: 345 x 30 mm
Množství: 2 ks
EBC USR přední brzdové kotouče pro:
Hyundai i30N (PD) Performance Package
drážkované kotouče
náprava: přední
Rozměr: 345 x 30 mm
počet: 2 ks
U mnoha vozidel se chlazení brzd doporučuje i při středně velkém zatížení, a to i mimo závodní dráhu.
To nejen zlepšuje brzdný výkon, ale může také výrazně snížit opotřebení třecích ploch.
Směrování proudu vzduchu do středu brzdového kotouče využíváme k využití turbínového efektu k chlazení kotouče zevnitř a pod určitým úhlem, abychom zabránili plýtvání a co nejefektivněji využili dostupný objemu vzduchu.
Díky lehké konstrukci v kombinaci s práškovým hliníkem je komponent dostatečně pevný a zároveň lehký.
Sada umožňuje zachování kanálů OEM, protože jsme vyvinuli vstupní trychtýře pro lichoběžníkové rameno. Ty se jednoduše přišroubují pod lichoběžníkové rameno a mají otvor skrz lichoběžníkové rameno s hadicovou přípojkou pro připojení plochy přívodu vzduchu ke kotevní desce pomocí krátké vzduchové hadice.
Výhody jsou zřejmé: lze použít kratší hadici, aby se dosáhlo méně ztrát průtoku. Díky tomu je systém také odolnější proti opotřebení a plné natočení volantu již nezpůsobuje poškození hadice. Poslední výhodou je snadná montáž.
Balení obsahu:
1x kotevní deska vlevo
1x kotevní deska vpravo
1x vstupní kanál vlevo
1x vstupní kanál vpravo
3x vzduchová hadice = 3 metry
4x hadicová spona
* Díl určený pro motoristické závody bez silničního schválení (E).
Pagid Racing RSL 2 přední brzdové destičky pro:
Hyundai i30N (PD) 2.0 Turbo 2017+
rozměr: 140.5 x 61.3 x 19 mm
směs RSL 2:
- okruhy, vytrvalostní směs
- středně až vysoký koeficient tření
- dlouhá životnost destiček a kotoučů
- vynikající stabilita brzd. účinku vůči teplotě
*Ilustrativní foto
rozměr: 140.6mm x 61.1mm x 22mm
Směs ME20:
- provozní teplota 150 až 800 °C
- koeficient tření 0.35-0.40µ
- trackdays, okruhy & rally
- vysoký brzdný účinek s dobrou modulací pedálu
- původně vyvinuto pro závody BTCC
rozměr: 140.6mm x 61.1mm x 22mm
Směs MX72:
- provozní teplota 50 až 700 °C
- koeficient tření 0.37-0.47µ
- okresky, dálnice & trackdays
- pro vysoké rychlosti (250-300 km/h)
- vhodné s i bez ABS a ESP
- menší prašnost a hluk
rozměr: 140.6mm x 61.1mm x 22mm
Směs N35S:
- provozní teplota 300 až 800 °C
- koeficient tření 0.40-0.43µ
- rally & okruhy
- velmi populární směs v rally
- konzistentní za suchých i mokrých podmínek
- okamžitá odezva s velkým brzdným účinkem, ale zároveň dobrým ovládáním