CFS 10w50 NT+ (1L) - plně syntetický motorový olej, základové oleje PAO a 3estery, ZDDP
VÝKONOVÝ PROFIL:
• Pro sportovní styl jízdy v běžném provozu a při track days v agregátech, kde je originálně doporučován olej 5w40 nebo 10w40.
• Přesahuje kritéria norem API SM, CF a ACEA A3/B4.
• Při civilním použití je zcela vhodný na výměnné intervaly 15.000 km / 1 rok.
• Pro dlouhodobé nasazení při teplotě oleje 125°C, krátkodobě i 150°C.
Kategorie: | OLEJE A DETAILING |
---|---|
Hmotnost: | 1 kg |
Vysoce výkonný plně syntetický low-friction motorový olej vhodný pro sportovní a závodní aplikace. Sestaven z plně syntetických základových olejů s použitím polyalfaolefinů (PAO) a vícenásobných esterů (3estery) a optimálního množství ZDDP. Aditivován nanočásticemi pro razantní snížení tření, opotřebení součástí a pro zvýšení výkonu motoru - nyní s vylepšeným složením oproti původní CFS NT verzi.
APLIKACE:
Pro použití v závodních nebo upravených a výkonných sériových motorech, kde je požadována maximální ochrana agregátu při velkých výkonech za ultra nízkého tření s minimálními ztrátami výkonu. Vhodný pro všechny atmosférické nebo přeplňované motory, zejména s objemem 2.0l a vyšším používané na okruzích, v rally, závodech do vrchu apod. Rovněž vhodný pro běžnou sportovní jízdu v civilních automobilech a při track-days.
UŽIVATELSKÉ VÝHODY:
Tření sníženo o dalších 15% a opotřebení součástí o 17% oproti původní verzi CFS NT.
Aditivace nanočásticemi poskytuje:
• Výrazné snížení tření.
• Nižší opotřebení součástí a prodlužení životnosti sportovně zatěžovaného agregátu.
• Nižší produkci tepla.
• Vyšší výkon a kroutící moment.
• Vyšší spolehlivost motoru.
• Vylepšenou energetickou účinnost.
• Díky použitým polyalfaolefinům (PAO) a 3-esterovým základovým olejům je minimalizováno množství použitých polymerů, díky čemuž je mazací film více odolný vůči střihu a ztrátě viskozity, zejména v nejnamáhavějších místech agregátu.
• 3-esterová složka výrazně zlepšuje mazací schopnosti přispívá ke snížení třecích sil a celkovému vylepšení výkonu lubrikantu.
• Vynikající čerpatelnost oleje pro ochranu motoru při studených startech.
• Excelentní teplotní stabilita – minimální odparnost oleje ve vysokých teplotách – a oxidační odolnost oleje.
• Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.
VÝKONOVÝ PROFIL:
• Pro sportovní styl jízdy v běžném provozu a při track days v agregátech, kde je originálně doporučován olej 5w40 nebo 10w40.
• Přesahuje kritéria norem API SM, CF a ACEA A3/B4.
• Při civilním použití je zcela vhodný na výměnné intervaly 15.000 km / 1 rok.
• Pro dlouhodobé nasazení při teplotě oleje 125°C, krátkodobě i 150°C.
CHARAKTERISTIKA:
SAE viskozita: 10w50
Hustota při 15°C: 0.873
Kinematická viskozita při 100°C: 17.1cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 106.0cSt
Viskozitní index: 177
Bod skápnutí: -42°C
Bod vzplanutí: 210°C
Viskozita při studeném startu -25°C (CCS): 7, 000cP
HTHS: 4.87 mPa.s
TBN: 10.0 mg KOH/gm
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.