HYUNDAI, Strana 16
Nejprodávanější
Aerodynamika pro motorsport pro váš Hyundai I30n!
S naším difuzorem SPEED nejen vizuálně vyčníváte z davu, ale také přenesete technologii z profesionálních závodů do svého vozu. Vztah mezi odporem vzduchu, který chcete udržet co nejnižší, a požadovaným kontaktním tlakem, je tímto konceptem maximalizován.
Rozdíl: Nejedná se o součást připevněnou k zadnímu nárazníku. Většina vozidel má dutinu v zadní části. Tento prostor vede k situaci turbulentního proudění. S naším difuzérem toho pokryjeme co nejvíce a zajistíme, aby proudění vzduchu zůstalo co nejlaminárnější. Tím, že je vyroben z hliníku, je difuzér lehký a zároveň stabilní a zůstává cenově dostupný.
Montáž je promyšlená: z velké části používáme originální šroubovací hroty. To znamená, že na svém vozidle nemusíte nic řezat! Ve vzácných případech se vyvrtá další otvor. Spojení je provedeno přes co nejvíce připojovacích bodů, abychom měli rovnoměrné rozložení síly po celé desce difuzoru.
Vezměte prosím na vědomí: Každý z našich difuzorů byl záměrně vyvinut se základními vozidly, která již mají zavěšení coilover s nízkým nastavením. Tím je zajištěna světlá výška 8 cm včetně namontovaného difuzoru. Nemůžeme však znázornit každé nastavení: Pokud má vaše vozidlo jiný výfukový systém nebo upravený zadní nárazník, možná budete muset upravit a upravit difuzor. V tomto případě mělo základní vozidlo výfukový systém OEM, který má obvykle větší tlumič než většina výfukových systémů na trhu s náhradními díly.
Aerodynamika pro motorsport pro váš Hyundai I30n!
S naším difuzorem SPEED nejen vizuálně vyčníváte z davu, ale také přenesete technologii z profesionálních závodů do svého vozu. Vztah mezi odporem vzduchu, který chcete udržet co nejnižší, a požadovaným kontaktním tlakem, je tímto konceptem maximalizován.
Rozdíl: Nejedná se o součást připevněnou k zadnímu nárazníku. Většina vozidel má dutinu v zadní části. Tento prostor vede k situaci turbulentního proudění. S naším difuzérem toho pokryjeme co nejvíce a zajistíme, aby proudění vzduchu zůstalo co nejlaminárnější. Tím, že je vyroben z hliníku, je difuzér lehký a zároveň stabilní a zůstává cenově dostupný.
Montáž je promyšlená: z velké části používáme originální šroubovací hroty. To znamená, že na svém vozidle nemusíte nic řezat! Ve vzácných případech se vyvrtá další otvor. Spojení je provedeno přes co nejvíce připojovacích bodů, abychom měli rovnoměrné rozložení síly po celé desce difuzoru.
Vezměte prosím na vědomí: Každý z našich difuzorů byl záměrně vyvinut se základními vozidly, která již mají zavěšení coilover s nízkým nastavením. Tím je zajištěna světlá výška 8 cm včetně namontovaného difuzoru. Nemůžeme však znázornit každé nastavení: Pokud má vaše vozidlo jiný výfukový systém nebo upravený zadní nárazník, možná budete muset upravit a upravit difuzor. V tomto případě mělo základní vozidlo výfukový systém OEM, který má obvykle větší tlumič než většina výfukových systémů na trhu s náhradními díly.
VÝKONOVÝ PROFIL
• ACEA C2
• PSA B71-2312
Vhodný pro aplikace
• API SN
• Chrysler MS-90047, Chrysler MS-13340
• FIAT 9.55535-GS1, FIAT 9.55535-DS1
• Peugeot, Citroen, DS
• Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 0w20
včetně Honda, Hyundai, Infinity, Kia, Lexus, Nissan, Suzuki a Toyota.
• BMW Longlife-12 FE
VÝKONOVÝ PROFIL
• API SP, SP RC, SN PLUS RC
• SN PLUS, SN RC, SN
• Chrysler MS-6395
• Fiat 9.55535-CR1
• Ford WSS-M2C962-A1, Ford WSS-M2C947-B1
• Ford WSS-M2C947-A
• GM dexos 1 Gen 2, GM dexos 1 Gen 1
• GM 6094M, GM 4718M ILSAC GF-6A
• ILSAC GF-5, ILSAC GF-4
• Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 0w20
včetně Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan,
Subaru, Suzuki a Toyota.
-
Ochranný rám s bezpečnostním pásem pro i30N.
Pozor!: ne pro vozidla s panoramatickou střechou!!!
Montáž bezpečnostních rámů nevyžaduje žádné vrtání do karoserie. Celý rám se kotví na stávající pevnostní kotvící body v karoserii vozu (např. konzole sedadel, IsoFix apod.). To s sebou přináší snadnou montáž a možnost vůz kdykoliv vrátit do původního stavu. Rám přitom plní na 100% svou úlohu a výrazně zesiluje torzní tuhost karoserie.
----------Vzhledem k velikosti položky budou účtovány dodatečné náklady na dopravu--------------
GiroDisc přední drážkované rotory brzdové kotouče (levý + pravý) pro:
Hyundai i30N (PD) Performance Package
rozměr: 360 x 30 mm
množství: 2 ks (levý + pravý)
náprava: přední
Klubový sportovní bar jako plug & play verze
S velkou pečlivostí a přesností se přizpůsobí obrysu vozidla
100% Vyrobeno v Německu
Certifikované materiály
Připevňuje se k původním bodům na vozidle - není nutné vrtání ani svařování
Integrované popruhy pro připevnění ramenních popruhů
Nástavec na vidlicovou hlavu Heigo®: Výhodou tohoto nástavce je, že náš osvědčený systém vidlicové hlavy® je použit na všech koncích trubek. Pomocí tohoto šroubového systému lze plynule nastavovat délku vzpěr a nastavení délky zvyšuje tuhost klece / ochranného oblouku.
Trubka pásu je umístěna v hlavní tyči mírně dozadu a vede vodorovně za předními sedadly zleva doprava.
Na tuto trubku lze připevnit ramenní popruhy 4/6 bodových pásů. Výška trubky pásu vytváří lepší úhel pro ramenní pásy, než kdyby byly připevněny k zadnímu sedadlu. Tím méně zatěžujete páteř v případě nehody.
Barva
Výrobek je standardně dodáván v černé barvě. Pokud máte požadavek na barvu, dejte nám prosím vědět.
- Snížení přední/zadní: cca. 10-25 mm
- Nastavitelné tlumení komprese a odskoku
- Vč. vyřazovacího modul pro elektronické ovládání tlumičů
Rozhodli jste se tedy radikálně ušetřit na váze? Velmi dobře, protože ušetříte váhu přesně na správném místě. Vložte baterii do kufru a vyměňte extrémně těžkou OEM kapotu za naši a vaše I30N bude jezdit úplně jinak a vaše pneumatiky vám poděkují na přední nápravě s velkou přilnavostí a malým opotřebením. Tato kapota je vyrobena ze 100% karbonu a odpovídá OEM kapotě a váží pouze 5 kg! V tomto případě byla originální kapota Hyundai I30N vylisována zevnitř i zvenčí, a proto má původní tvar a geometrii. Toto je vždy viditelný uhlík s malým počtem a dobře umístěnými přechody.