HYUNDAI, Strana 9
Nejprodávanější
Představujeme naše NOVĚ VYRÁBĚNÉ trubky Hyundai I30N / VN / Kona N Flexi, vyrobené z nerezové oceli, profesionálně svařované metodou TIG a ručně vyráběné ve Velké Británii!
Proč měnit Flexi?
Standardní standardní OEM flexi je považováno za nejvíce omezující část výfukového systému na I30N, protože průměr otvoru se zužuje na přibližně 50 mm. VÝKON OTÁČEK Hyundai I30n Flexi je skutečných 76 mm (3”), takže oproti standardnímu flexi zaznamenáte nárůst o 8 až 12 koní. Tento produkt se bude pěkně hodit k odstranění GPF a bude to vysoce proudící výfukový systém.
jak to bude znít?
Turbomotory musí mít možnost dýchat. Odstraněním základního Flexi pro RPM PERFORMANCE Flexi efektivně zvýšíte průtok, takže uvidíte mírný nárůst výkonu a výrazné zvýšení zvuku, zejména při přeběhu.
Rozsvítí se (EML) kontrolka řízení motoru?
Ne.
Vybavení
Naše Flexi trubky jsou přímou výměnou šroubů, které nevyžadují žádné řezání nebo svařování. Všechny jsou dodávány připravené k montáži se správnými šrouby.
Představujeme naše NOVĚ VYRÁBĚNÉ trubky Hyundai I30N / VN / Kona N Flexi, vyrobené z nerezové oceli, profesionálně svařované metodou TIG a ručně vyráběné ve Velké Británii!
Proč měnit Flexi?
Standardní standardní OEM flexi je považováno za nejvíce omezující část výfukového systému na I30N, protože průměr otvoru se zužuje na přibližně 50 mm. VÝKON OTÁČEK Hyundai I30n Flexi je skutečných 76 mm (3”), takže oproti standardnímu flexi zaznamenáte nárůst o 8 až 12 koní. Tento produkt se bude pěkně hodit k odstranění GPF a bude to vysoce proudící výfukový systém.
jak to bude znít?
Turbomotory musí mít možnost dýchat. Odstraněním základního Flexi pro RPM PERFORMANCE Flexi efektivně zvýšíte průtok, takže uvidíte mírný nárůst výkonu a výrazné zvýšení zvuku, zejména při přeběhu.
Rozsvítí se (EML) kontrolka řízení motoru?
Ne.
Vybavení
Naše Flexi trubky jsou přímou výměnou šroubů, které nevyžadují žádné řezání nebo svařování. Všechny jsou dodávány připravené k montáži se správnými šrouby.
Představujeme naše NOVĚ VYRÁBĚNÉ trubky Hyundai I30N / VN / Kona N Flexi, vyrobené z nerezové oceli, profesionálně svařované metodou TIG a ručně vyráběné ve Velké Británii!
Proč měnit Flexi?
Standardní standardní OEM flexi je považováno za nejvíce omezující část výfukového systému na I30N, protože průměr otvoru se zužuje na přibližně 50 mm. VÝKON OTÁČEK Hyundai I30n Flexi je skutečných 76 mm (3”), takže oproti standardnímu flexi zaznamenáte nárůst o 8 až 12 koní. Tento produkt se bude pěkně hodit k odstranění GPF a bude to vysoce proudící výfukový systém.
jak to bude znít?
Turbomotory musí mít možnost dýchat. Odstraněním základního Flexi pro RPM PERFORMANCE Flexi efektivně zvýšíte průtok, takže uvidíte mírný nárůst výkonu a výrazné zvýšení zvuku, zejména při přeběhu.
Rozsvítí se (EML) kontrolka řízení motoru?
Ne.
Vybavení
Naše Flexi trubky jsou přímou výměnou šroubů, které nevyžadují žádné řezání nebo svařování. Všechny jsou dodávány připravené k montáži se správnými šrouby.
RPM PERFORMANCE Hyundai I30N GPF Delete:
U nás v RPM Performance úspěšně vyrábíme Hyundai I30N GPF Deletes. Není jako normální GPF Delete na trhu.
Vyrobeno z nerezové oceli 304 a profesionálně svařované a ručně vyráběné Tig ve Spojeném království!
Podívejte se na naše video, jak zní. Video je níže pod popisem.
Co je GPF?
Filtry pevných částic (GPF) jsou technologií následné úpravy emisí založenou na filtrech pevných částic pro vznětové motory (DPF), vyvinuté pro řízení emisí pevných částic z motorů s přímým vstřikováním benzínu (GDI).
Je to také nejvíce omezující součást výfuku. Naše GPF Delete zvyšují průtok plynu pro maximální průtok.
jak to bude znít?
Turbomotory musí mít možnost dýchat. Odstraněním základního GPF pro RPM PERFORMANCE GPF Delete efektivně zvyšujete průtok, takže byste měli zaznamenat mírné zvýšení výkonu a výrazné zvýšení zvuku, zejména při přetížení.
Rozsvítí se (EML) kontrolka řízení motoru?
Žádný.
Na rozdíl od mnoha jiných jsme namontovali vnitřní kus pro ovládání/přepínání EML, který zabraňuje jeho zapnutí.
Maxton Design difuzor zadního nárazníku pro vozidlo Hyundai i30 N Mk3 . Povrchová úprava spoileru plast ABS bez povrchové úpravy.
Whiteline anti lift kit pro:
Pro hliníkové ramena
Umístění: přední ramena vnitřní zadní silentbloky
Změní záklon o +0,5°
Rozměr: 141 x 61 mm
Směs HPS 5.0:
- sportovní jízda
- vhodné do běžného provozu
- funguje od 37°C
- opt. prac. teplota 37-290°C
- max. teplota 400°C
*Ilustrativní foto
EBC D Series Premium OE přední brzdové kotouče pro:
Hyundai i30N (PD) Performance Package
hladké kotouče
náprava: přední
rozměr: 345 x 30 mm
počet: 2 ks
Přední koberečky jsou osvětlené a aktivují se při otevření dveří - sada 4kusů.
Černé velurové zadní koberečky
Snadná instalace, protože podlahové rohože jsou osvětleny pomocí knoflíkových baterií
Přední koberečky jsou osvětlené a aktivují se při otevření dveří - sada 4 kusů.
Černé velurové zadní koberečky
Snadná instalace, protože podlahové rohože jsou osvětleny pomocí knoflíkových baterií
Směs Bluestuff:
- sportovní jízda
- track days
- funguje od nízkých teplot
- ostřejší destičky oproti EBC Yellowstuff
Sada předních brzdových destiček.
Hyundai i30N
*Ilustrativní foto
Rozměr: 141 x 61 mm
Směs HP Plus:
- trackdays, závody do vrchu
- použitelné v běžném provozu
- vhodné také na zadní nápravu pro vozy s předním náhonem (rally,sprint okruh)
- funguje od 37°C
- optimální prac. teplota 150-315°C
- max. teplota 425°C