KAPALINY A MAZIVA
Nejprodávanější
Plně syntetický motorový olej, pro jehož výrobu byla použita nejpokročilejší technologie Shell zajišťující kompatibilitu se systémy na úpravu spalin. Pomáhá udržovat filtry pevných částic čisté a chránit je před usazováním popela, který způsobuje zablokování výfukového systému a tím snížení výkonu motoru. Může být použit v moderních benzínových motorech, v dieselových motorech s filtry pevných částic a v plynových motorech.
VÝKONOVÝ PROFIL:
U.S. FMVSS No.116 DOT 4, DOT 3
SAE J 1704, SAE J 1703 ISO
4925 (Class 4 & 3)
CHARAKTERISTIKA:
Suchý bor varu: 267°C
Mokrý bor varu: 165°C
Hustota při 20°C: 1.05 g/ml
Kinematická viskozita při 100°C: 2.10 cSt
API GL-4, MAN 341 Typ Z4, ZF TE-ML-01L, 02 L, 16 K, Volvo 97307
CHARAKTERISTIKA:
SAE J 1703 (latest revision)
F.M.V.S.S. 116 DOT 4
Suchý bor varu: 260°C
Mokrý bor varu: 165°C
VÝKONOVÝ PROFIL
• ACEA C2
• Ford WSS-M2C950-A
• Jaguar Land Rover STJLR.03.5007
Vhodný pro aplikace
• API SN
• Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 0w30
včetně Honda, Hyundai, Infinity, Kia, Lexus, Nissan, Suzuki a Toyota.
VÝKONOVÝ PROFIL
• ACEA C2
• PSA B71-2312
Vhodný pro aplikace
• API SN
• Chrysler MS-90047, Chrysler MS-13340
• FIAT 9.55535-GS1, FIAT 9.55535-DS1
• Peugeot, Citroen, DS
• Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 0w20
včetně Honda, Hyundai, Infinity, Kia, Lexus, Nissan, Suzuki a Toyota.
• BMW Longlife-12 FE
VÝKONOVÝ PROFIL:
U.S. FMVSS No.116 DOT 4, DOT 3
SAE J 1704, SAE J 1703 ISO
4925 (Class 4 & 3)
CHARAKTERISTIKA:
Suchý bor varu: 267°C
Mokrý bor varu: 165°C
Hustota při 20°C: 1.05 g/ml
Kinematická viskozita při 100°C: 2.10 cSt
Suchý bod varu: přes 300°C
Mokrý bod varu: přes 195°C
SAE viskozita: J1703 a J1704
MVSS 116 DOT 4
Hustota při 20°C: 1.078
Kinematická viskozita při 100°C: 2.59 cSt
Plně syntetický motorový olej, pro jehož výrobu byla použita nejpokročilejší technologie Shell zajišťující kompatibilitu se systémy na úpravu spalin. Pomáhá udržovat filtry pevných částic čisté a chránit je před usazováním popela, který způsobuje zablokování výfukového systému a tím snížení výkonu motoru. Může být použit v moderních benzínových motorech, v dieselových motorech s filtry pevných částic a v plynových motorech.
VÝKONOVÝ PROFIL
• ACEA C2
• PSA B71-2312
Vhodný pro aplikace
• API SN
• Chrysler MS-90047, Chrysler MS-13340
• FIAT 9.55535-GS1, FIAT 9.55535-DS1
• Peugeot, Citroen, DS
• Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 0w20
včetně Honda, Hyundai, Infinity, Kia, Lexus, Nissan, Suzuki a Toyota.
• BMW Longlife-12 FE
Cena za 1L
Olej pro DCT modely N
Nutno objednat i druhou náplň pod kódem: 043002N100EU
Cena za 1L
Olej pro DCT modely N
Nutno objednat i druhou náplň pod kódem: 043002N110EU
VÝKONOVÝ PROFIL
• ACEA C2
• PSA B71-2312
Vhodný pro aplikace
• API SN
• Chrysler MS-90047, Chrysler MS-13340
• FIAT 9.55535-GS1, FIAT 9.55535-DS1
• Peugeot, Citroen, DS
• Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 0w20
včetně Honda, Hyundai, Infinity, Kia, Lexus, Nissan, Suzuki a Toyota.
• BMW Longlife-12 FE
VÝKONOVÝ PROFIL
• ACEA C2
• PSA B71-2312
Vhodný pro aplikace
• API SN
• Chrysler MS-90047, Chrysler MS-13340
• FIAT 9.55535-GS1, FIAT 9.55535-DS1
• Peugeot, Citroen, DS
• Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 0w20
včetně Honda, Hyundai, Infinity, Kia, Lexus, Nissan, Suzuki a Toyota.
• BMW Longlife-12 FE