OLEJE A DETAILING, Strana 5
- MOTOROVÉ OLEJE
- PŘEVODOVÉ OLEJE
- HYDRAULICKÉ OLEJE
- BRZDOVÁ KAPALINA
- CHLADÍCÍ KAPALINA
- ADITIVA
- OSTATNÍ MAZIVA A KAPALINY
- Detailing (Autokosmetika)
Nejprodávanější
VÝKONOVÝ PROFIL
• Acura: ATF-Z1
• Bentley: JNV 862 564D
• BMW/Mini: (83 222 152 426) (ZF Lifeguard 8), (83 222 289 720) (ATF 3+) (83 222 305 397) (ATF 3) (83 220 142 516) (M-1375.4) (ZF Lifeguard 6), 83 220 402 413) (83 220 024 359), T-IV (JWS 3309), ETL-8072B (83 220 403 249) ETL-7045E (83 220 026 922), LT 71141 (83 229 407 807) LA 2634 (83 229 407 765)
• Chrysler/Dodge/Jeep Mopar: AS 68 RC T-IV (JWS 3309) (05127382AA), ATF 4+, ATF 3+ (MS 7176E) ATF 2+, ATF+, MS 9602
• Fiat/Abarth Alfa Romeo/Lancia: 9.55550-AV5, 9.55550-AV4, 9.55550-AV2, 9.55550-AV1
• Ford: Mercon SP, Mercon LV, Mercon, WSS-M2C202A, WSS-M2C195A WSS-M2C166H, WSS-M2C138CJ, WSS-M2C938A (Power Steering) WSS-M2C924A, WSS-M2C922A1
• GM: Dexron VI, Dexron IIIH, Dexron IIIG, Dexron IIIE, Dexron IIE, Dexron IID Dexron IID, AW-1, Type A Suffix A (TASA)
• GM/Opel/Saturn: 93160393, 88863401, 88863400, 9986195
• Hyundai/Kia: Red 1K NWS 9638 (040000C905G), Red 1K JWS 3314 Red 1K SP-IV-RR, Red 1K SP-IVM, Red 1K SP-IV, Red 1K SP-III Red 1K SP-II
• Honda: ATF Z1 (kromě CVT), ATF DW-1
• Isuzu Besco: ATF SP, ATF III, ATF II, SCS Fluid
• Jaguar/Land Rover: (LR023289), (LR023288), ATF (M-1375.4), ATF LT 71141 TF 3403 (M-115), JLM 20238, Fluid 8432 (TYK5000050)
• Maserati: 231603
• Mazda: FS5A-EL, ATF 3317, ATF S-1, ATF N-1, ATF F-1, ATF FZ, ATF M-V ATF M-III, ATF D-II
• Mercedes-Benz MB: MB 236.41 (Hybrid), MB 236.15 (<2010), MB 236.14, MB 236.12 MB 236.11, MB 236.10, MB 236.8, MB 236.7, MB 236.6, MB 236.5 MB 236.2, MB 236.1
• Mitsubishi: Dia-Queen SK, Dia-Queen SP-IV, Dia-Queen SP-III, Dia-Queen SP-II Dia-Queen ATF J3, Dia-Queen ATF J2, Dia-Queen ATF AW Dia-Queen ATF PA
• Nissan/Infiniti: Matic W, Matic S, Matic K, Matic J, Matic D, Matic C
• Porsche: ATF 3403 (M-115), T-IV (JWS 3309), (999 917 547 00 A2) (000 043 304 00), (000 043 205 09), (000 043 205 28)
• PSA (Peugeot/Citroen/DS): RP 9734 R7
• Renault: Renaultmatic D2
• Saab: AW-1 (93 165 147), T-IV (JWS 3309)
• Subaru: ATF 3317, ATF 3314, ATF HP, ATF SAT, ATF, (K0140Y0700)
• Suzuki: ATF 3317, ATF 3314, JWS 3309, ATF 2384K, ATF 2326, ATF 5D06 ATF AW-1
• Toyota/Lexus: ATF WS (Hybrid), ATF WS (JWS 3324), T-IV (JWS 3309), ATF T-III ATF D-III, ATF D-II
• Volvo: 97341, 97340, 97335, 97325, (31256774), (31256675) (1161540), (1161621), (1161521), (116640)
• VW/Audi/Seat/Skoda: (G 055 540), (G 055 055 A1), (G 055 005 A6) (G 055 005 A2), (G 055 025 A2) (JWS 3309), (G 052 990) (G 052 162 A6), (G 052 162 A2), (G 052 162 A1)
• Aisin Warner: JWS 3324, JWS 3317, JWS 3314, JWS 3309, AW-1
• ZF: Lifeguard 8 (M-1375.8), Lifeguard 6+ (M-1375.6), Lifeguard 6 (M-1375.4) Lifeguard 5 (S 671 090 170), 4 HP20 & 3 Speed, TE-ML 21L TE-ML 11B, TE-ML 11A, TE-ML 09, TE-ML 05L, TE-ML 04D, TE-ML 03D TE-ML 02
VÝKONOVÝ PROFIL
• API SP, SP RC, SN PLUS RC
• SN PLUS, SN RC, SN
• Chrysler MS-6395
• Fiat 9.55535-CR1
• Ford WSS-M2C962-A1, Ford WSS-M2C947-B1
• Ford WSS-M2C947-A
• GM dexos 1 Gen 2, GM dexos 1 Gen 1
• GM 6094M, GM 4718M ILSAC GF-6A
• ILSAC GF-5, ILSAC GF-4
• Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 0w20
včetně Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan,
Subaru, Suzuki a Toyota.
VÝKONOVÝ PROFIL:
U.S. FMVSS No.116 DOT 4, DOT 3
SAE J 1704, SAE J 1703 ISO
4925 (Class 4 & 3)
CHARAKTERISTIKA:
Suchý bor varu: 267°C
Mokrý bor varu: 165°C
Hustota při 20°C: 1.05 g/ml
Kinematická viskozita při 100°C: 2.10 cSt
Suchý bod varu: přes 300°C
Mokrý bod varu: přes 195°C
SAE viskozita: J1703 a J1704
MVSS 116 DOT 4
Hustota při 20°C: 1.078
Kinematická viskozita při 100°C: 2.59 cSt
VÝKONOVÝ PROFIL
• BMW/Mini: 83 22 167 666 (MTF LT-5), 83 22 2 148 579, 83 22 2 148 578, 83 22 0 440 214 (DCTF-1), 83 22 2 147 477, 83 22 0 446 673
• Chrysler/Dodge/Jeep: Mopar 68044345 GA, 68044345 EA
• Ferrari: TE DCT-F3
• Fiat/Abarth Alfa Romeo/Lancia: 9.5550 MZ6
• Ford: WSS M2C936-A (Getrag), WSS M2C200-D2/XT-11-QDC
• Jaguar/Land Rover: GX73-M1R564-AA
• Mercedes-Benz: MB 236.25, MB 236.24, MB 236.21 (001 989 85 03), MB 239.21
• Mitsubishi: Dia-Queen SSTF-1 (MZ320065)
• Nissan: 999MP-GTRT00P
• PSA (Peugeot/Citroen/DS): 9734.S2
• Porsche: 999 917 080 01, 999 917 080 00, 000 043 207 30, 000 043 207 29
• Renault: EDC-7, EDC-6
• VW/Audi/Seat/Skoda: TL 52 529-C (G 055 529), (G 052 529), TL 52 182 (G 052 182)
• Volvo: 1161839, 1161838
• Pentosin: FFL-4, FFL-3, FFL-2
• ZF: TE-ML-11
VÝKONOVÝ PROFIL
• API GL-4, GL-5
• BMW MTF LT-4
• Fiat 9.55550-MX3
• Ford M2C203-A1, M2C200-C3, M2C200-C, M2C200-B, M2C180-A, M2C175-A
• GM/Opel/Saturn 1940768, 1940182, 1940004
• PSA 9730 A2
• Volvo 1161723, 97309
• VW/Audi/Seat/Skoda TL 529 11 (G 052 911), TL 521 45 (G 052 145), TL 501 50 (G 050 150)
VÝKONOVÝ PROFIL:
• API SL/CF
Castrol - Ford WSS-M2C950-A
CHARAKTERISTIKA
Hustota při 15°C: 0.904
Kinematická viskozita při 40°C: 320.0cSt
VÝKONOVÝ PROFIL:
• Pro sportovní styl jízdy v běžném provozu a při track days v agregátech, kde je originálně doporučován olej 5w40 nebo 10w40.
• Přesahuje kritéria norem API SM, CF a ACEA A3/B4.
• Při civilním použití je zcela vhodný na výměnné intervaly 15.000 km / 1 rok.
• Pro dlouhodobé nasazení při teplotě oleje 125°C, krátkodobě i 150°C.
VÝKONOVÝ PROFIL:
• Pro výjimečnou ochranu motoru při extrémních zátěžích.
• Přesahuje kritéria norem API SM, CF a ACEA A3/B4.
• Při civilním použití je zcela vhodný na výměnné intervaly 15.000 km / 1 rok.
• Pro dlouhodobé nasazení při teplotě oleje 125°C, krátkodobě i 150°C.
VÝKONOVÝ PROFIL:
• Ideální olej pro běžnou rychlou jízdu a track days v sériových motorech, pro které jsou předepsány oleje s viskozitou 5w30 nebo 5w40.
• Přesahuje kritéria norem API SM, CF a ACEA A3/B4.
• Při civilním použití je zcela vhodný na výměnné intervaly 15.000 km / 1 rok.
• Pro dlouhodobé nasazení při teplotě oleje 125°C, krátkodobě i 150°C.
POZOR!!!! NAHRAZENO NOVÝM PRODUKTREM POD ČÍSLEM 83251.
VÝKONOVÝ PROFIL:
• API GL4, GL5
VÝKONOVÝ PROFIL:
• Sestaven pro moderní vysokootáčkové motory používané na okruzích nebo v závodech do vrchu a sprintech.
• Špičkový olej pro kvalifikace.
• Přesahuje kritéria norem API SM, CF a ACEA A1/B1.
• Při civilním použití je zcela vhodný na výměnné intervaly 15.000 km / 1 rok.
• Pro dlouhodobé nasazení při teplotě oleje 125°C, krátkodobě i 150°C.
VÝKONOVÝ PROFIL:
• Sestaven pro moderní vysokootáčkové motory používané na okruzích nebo v závodech do vrchu a sprintech.
• Přesahuje kritéria norem API SM, CF a ACEA A1/B1.
• Při civilním použití je zcela vhodný na výměnné intervaly 15.000 km / 1 rok.
• Pro dlouhodobé nasazení při teplotě oleje 125°C, krátkodobě i 150°C.