MFactory samosvorný diferenciál Helical LSD Differential Ford Focus ST225 M66
Samosvorný diferenciál šnekový
Specifikace
Vyrobeno z dovážené japonské oceli SAE 4320 a SAE 9310
Kované, dvojitě temperované a Super Sub-Zero ošetřené pro nepřekonatelnou houževnatost
Pokročilá technologie Shot Peening zvyšuje tvrdost povrchu
Navrženo tak, aby vydrželo extrémní rázové zatížení závodního Drag Racing
Pokročilá geometrie ozubených kol navržená pomocí špičkového softwaru přináší více výkonu na zem
Používá se pouze nejkvalitnější Brighton-Best Hardware
Bezúdržbové zařízení Gears eliminuje potřebu speciálních kapalin a přestaveb spojených s deskovými LSD
Provoz bez zámku zajišťuje, že nedochází k nepříznivému ovlivnění odezvy řízení
Kategorie: | PŘEVODOVKA (SPOJKA, ŘAZENÍ) |
---|
Popis
Získejte výraznou výhodu nad konkurencí s diferenciálem s omezeným prokluzem MFactory Helical. Díky hladkému a konstantnímu rozdělení výkonu na kola přenáší MFactory Helical LSD výkon na zem a maximalizuje trakci vašeho vozidla. Nezbytnost pro každé závodní auto, ať už je to Street, Strip nebo Track!
Diamantový řez s přesnými tolerancemi z kované vysoce nikl-chrom-molybdenové oceli
Perfektní montáž a povrchová úprava zajišťuje pokaždé bezproblémovou instalaci a údržbu
Navrženo pomocí špičkového softwaru Solidworks 3D CAD & Cosmos FEA
Advanced Gear Geometrie minimalizuje parazitní ztráty hnacího ústrojí. Závodní převodovky vyrobené z komponent MFactory přenášejí v průměru o 1-2 % více výkonu na zem oproti našim konkurentům!
S MFactory Helical LSD lze na jedno kolo přenést až 75 % točivého momentu! Povinná výbava pro opravdové silniční závodníky
Design 2. generace
MFactory v2 Helical LSD je lehčí, silnější a účinnější než jakýkoli jiný diferenciál s předpětím točivého momentu na současném trhu!
Vztahuje se na MFactory Lifetime, Global Transferable Warranty
Ať už se používají na ulici, na pásu nebo na trati, všechny MFactory Helical LSD přicházejí s doživotní, bezproblémovou a globálně přenosnou zárukou
Syndrom bez zátěže/jednoho kola
Obvyklá mylná představa je, že diferenciál typu Torsen je v situaci bez zatížení k ničemu (např. jedno kolo ve vzduchu). I když je to do určité míry pravda, tato situace bez zatížení neplatí pro moderní auto s kontrolou trakce (neboli eDiff). Pro ty, kteří nemají kontrolu trakce, existuje velmi běžně používané řešení problému (používané profesionálními řidiči závodních vozů za posledních 30+ let), které vám naši konkurenti neřeknou; prostě levá brzda
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.