Mk4 2.3T ST280 (2019-2021)
Nejprodávanější
POZOR!!! Tato chladící kapalina ukončena. Nahrazena FORD POAT https://www.performanceparts.cz/nemrznouci-chladici-kapalina-ford-poat-1l/
WSS-M97B44-D/E Super Plus Premium, růžová barva, životnost 10 let, ředění s vodou 1:1 do -37st
(Originální díl)
WSS-M6C65-A2, FMVSS 116, ISO 4925 Class 6
(Originální díl)
VÝKONOVÝ PROFIL:
U.S. FMVSS No.116 DOT 4, DOT 3
SAE J 1704, SAE J 1703 ISO
4925 (Class 4 & 3)
CHARAKTERISTIKA:
Suchý bor varu: 267°C
Mokrý bor varu: 165°C
Hustota při 20°C: 1.05 g/ml
Kinematická viskozita při 100°C: 2.10 cSt
CHARAKTERISTIKA:
SAE J 1703 (latest revision)
F.M.V.S.S. 116 DOT 4
Suchý bor varu: 260°C
Mokrý bor varu: 165°C
VÝKONOVÝ PROFIL
• ACEA C2
• Ford WSS-M2C950-A
• Jaguar Land Rover STJLR.03.5007
Vhodný pro aplikace
• API SN
• Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 0w30
včetně Honda, Hyundai, Infinity, Kia, Lexus, Nissan, Suzuki a Toyota.
WSS-M6C65-A2, FMVSS 116, ISO 4925 Class 6
(Originální díl)
Cena za 1ks
VÝKONOVÝ PROFIL:
U.S. FMVSS No.116 DOT 4, DOT 3
SAE J 1704, SAE J 1703 ISO
4925 (Class 4 & 3)
CHARAKTERISTIKA:
Suchý bor varu: 267°C
Mokrý bor varu: 165°C
Hustota při 20°C: 1.05 g/ml
Kinematická viskozita při 100°C: 2.10 cSt
Suchý bod varu: přes 300°C
Mokrý bod varu: přes 195°C
SAE viskozita: J1703 a J1704
MVSS 116 DOT 4
Hustota při 20°C: 1.078
Kinematická viskozita při 100°C: 2.59 cSt
Ford WSS-M2C-950A
VÝKONOVÝ PROFIL
• ACEA C2
• Ford WSS-M2C950-A
• Jaguar Land Rover STJLR.03.5007
Vhodný pro aplikace
• API SN
• Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 0w30
včetně Honda, Hyundai, Infinity, Kia, Lexus, Nissan, Suzuki a Toyota.
RPM Performance Ford Focus ST MK4 19-20 GPF Exhaust Delete:
U nás v RPM Performance úspěšně vyrábíme Ford Focus ST MK4 19-20 GPF Deletes. Není jako normální GPF Deletes na trhu.
Vyrobeno z nerezové oceli 304 a profesionálně svařované a ručně vyráběné Tig ve Spojeném království!
Co je GPF?
Filtry pevných částic (GPF) jsou technologií následné úpravy emisí založenou na filtrech pevných částic pro vznětové motory (DPF), vyvinuté pro řízení emisí pevných částic z motorů s přímým vstřikováním benzínu (GDI).
Je to také nejvíce omezující součást výfuku. Naše GPF Delete zvyšují průtok plynu pro maximální průtok.
jak to bude znít?
Turbomotory musí mít možnost dýchat. Odstraněním základního GPF pro RPM PERFORMANCE GPF Delete efektivně zvyšujete průtok, takže byste měli zaznamenat mírný nárůst výkonu a výrazné zvýšení zvuku, zejména při přetížení.
Dodává se se správným adaptérem pro instalaci na standardní výfuk.
Hadice jsou standardně dodávány ve průhledném (stříbrném) provedení. Možnost výběru z následujících barev: modrá, průhledná modrá, zelená, žlutá, oranžová, červená, průhledná červená, černá, karbon (požadovanou uveďte v poznámce).