PDEN Fastback (2017-2020), Strana 9
- KAPALINY A MAZIVA
- PRAVIDELNÝ SERVIS
- FILTRY
- MOTOR
- PŘEVODOVKA (SPOJKA, ŘAZENÍ)
- PODVOZEK
- BRZDY
- LITÁ KOLA
- VÝFUKY
- INTERIÉR
- KAROSERIE
Nejprodávanější
U mnoha vozidel se chlazení brzd doporučuje i při středně velkém zatížení, a to i mimo závodní dráhu.
To nejen zlepšuje brzdný výkon, ale může také výrazně snížit opotřebení třecích ploch.
Směrování proudu vzduchu do středu brzdového kotouče využíváme k využití turbínového efektu k chlazení kotouče zevnitř a pod určitým úhlem, abychom zabránili plýtvání a co nejefektivněji využili dostupný objemu vzduchu.
Díky lehké konstrukci v kombinaci s práškovým hliníkem je komponent dostatečně pevný a zároveň lehký.
Sada umožňuje zachování kanálů OEM, protože jsme vyvinuli vstupní trychtýře pro lichoběžníkové rameno. Ty se jednoduše přišroubují pod lichoběžníkové rameno a mají otvor skrz lichoběžníkové rameno s hadicovou přípojkou pro připojení plochy přívodu vzduchu ke kotevní desce pomocí krátké vzduchové hadice.
Výhody jsou zřejmé: lze použít kratší hadici, aby se dosáhlo méně ztrát průtoku. Díky tomu je systém také odolnější proti opotřebení a plné natočení volantu již nezpůsobuje poškození hadice. Poslední výhodou je snadná montáž.
Balení obsahu:
1x kotevní deska vlevo
1x kotevní deska vpravo
1x vstupní kanál vlevo
1x vstupní kanál vpravo
3x vzduchová hadice = 3 metry
4x hadicová spona
* Díl určený pro motoristické závody bez silničního schválení (E).
Velikost: 7,5x18 ET53
Rozeč: 5x114,3
Střed: 67,1
Barva: Černá matná - stříbrna
Cena uvedena za 1ks.
1x pár předních reproduktorů (2-pásmový komponentní reproduktor 60W až maximálně 350W)
1x pár zadních reproduktorů (3pásmový koaxiální reproduktor 40W až max. 300W)
1x pár předníh výškových reproduktorů
1x Zvukový procesor s příkonem až 2x200W s funkcí ovládání chytrým telefonem. Kompatibilní se zařízeními Android a Apple.
Nastavitelná vzpěra - Carbon Hyundai i30N.
Pagid Racing RSL 2 přední brzdové destičky pro:
Hyundai i30N (PD) 2.0 Turbo 2017+
rozměr: 140.5 x 61.3 x 19 mm
směs RSL 2:
- okruhy, vytrvalostní směs
- středně až vysoký koeficient tření
- dlouhá životnost destiček a kotoučů
- vynikající stabilita brzd. účinku vůči teplotě
*Ilustrativní foto
VÝKONOVÝ PROFIL
• API GL-4
• BMW/Mini MTF LT-3, 8322 0397 244
• Ford M2C200-D3, M2C200-D2
• GM/Opel/Saturn 19259104
• VW/Audi/Seat/Skoda TL 726 (G 070 726), TL 726 (G 060 726), TL 726 (G 055 726), G 055 512, TL 726 (G 052 726), TL 525 27 (G 052 527), TL 525 12 (G 052 512), TL 521 78 (G 052 178), TL 521 71 (G 052 171)
• BOT 350 M3, 303
• TF 0870
A pro další aplikace ve vozech
BMW, Chevrolet, Dacia, Daihatsu, Ford, Hyundai, Infiniti, Land Rover, Mini, Mitsubishi,
Nissan, Opel, Peugeot, Citroen, DS, Renault, Saab, Scion, Subaru, Suzuki, Toyota,
Vauxhall, Volvo, VW, Audi, Seat, Skoda
Whiteline horní uložení předních tlumičů pro:
- pevné horní uložení
- přidá 1.0° záklon / -1.0° odklon
Whiteline grip kit pro:
Hyundai i30N (PD)
Kit obsahuje:
BHR98Z – zadní stabilizátor (22mm)
KLC221 – zadní tyčky stabilizátorů
WSK-HYU001 – přední, zadní snížené pružiny 25 mm
rozměr: 140.6mm x 61.1mm x 22mm
Směs ME20:
- provozní teplota 150 až 800 °C
- koeficient tření 0.35-0.40µ
- trackdays, okruhy & rally
- vysoký brzdný účinek s dobrou modulací pedálu
- původně vyvinuto pro závody BTCC
rozměr: 140.6mm x 61.1mm x 22mm
Směs MX72:
- provozní teplota 50 až 700 °C
- koeficient tření 0.37-0.47µ
- okresky, dálnice & trackdays
- pro vysoké rychlosti (250-300 km/h)
- vhodné s i bez ABS a ESP
- menší prašnost a hluk
rozměr: 140.6mm x 61.1mm x 22mm
Směs N35S:
- provozní teplota 300 až 800 °C
- koeficient tření 0.40-0.43µ
- rally & okruhy
- velmi populární směs v rally
- konzistentní za suchých i mokrých podmínek
- okamžitá odezva s velkým brzdným účinkem, ale zároveň dobrým ovládáním