PDEN Fastback (2017-2020), Strana 9
-
KAPALINY A MAZIVA
-
PRAVIDELNÝ SERVIS
-
FILTRY
-
MOTOR
-
PŘEVODOVKA (SPOJKA, ŘAZENÍ)
-
PODVOZEK
-
BRZDY
-
LITÁ KOLA
-
VÝFUKY
-
INTERIÉR
-
KAROSERIE
Nejprodávanější

Trojnásobně nastavitelný stabilizátor zadní nápravy umožňuje jezdci měnit dynamickou charakteristiku vozu Hyundai i30N / Fastback N podle svých představ a ovlivňovat sílu naklánění a naklánění v zatáčkách. Stabilizátor je potažen modrou práškovou barvou.

EBC Turbo Grooved přední brzdové kotouče pro:
Hyundai i30N (PD) Performance Package
drážkované, vrtané kotouče
náprava: přední
rozměr: 345 x 30 mm
Množství: 2 ks

EBC USR přední brzdové kotouče pro:
Hyundai i30N (PD) Performance Package
drážkované kotouče
náprava: přední
Rozměr: 345 x 30 mm
počet: 2 ks

. Nabízí nastavitelnost odklonu pro různé jízdní podmínky
. Konstrukce z vysoce pevné ocelové slitiny
. Vysoce kvalitní polštářové kulové klouby vybavené
. Zlepšete výkonnost při manipulaci
. OE přímá montáž

Whiteline spodní držák motoru pro:
- pro lepší stabilitu a eliminaci pohybů motoru při akceleraci

Whiteline zadní horní ramena pro:
Možnost nastavení odklonu: ano

RPM VÝKON Hyundai I30N GPF Delete & Flexi Pipe.
Vyrobeno z nerezové oceli 304 a profesionálně svařované a ručně vyráběné Tig ve Spojeném království!
Podívejte se na naše video, jak znějí:
https://youtu.be/WCtGz5yX9-E

Průzor v černé barvě
S logem N jako 3D - gelová nálepka

U mnoha vozidel se chlazení brzd doporučuje i při středně velkém zatížení, a to i mimo závodní dráhu.
To nejen zlepšuje brzdný výkon, ale může také výrazně snížit opotřebení třecích ploch.
Směrování proudu vzduchu do středu brzdového kotouče využíváme k využití turbínového efektu k chlazení kotouče zevnitř a pod určitým úhlem, abychom zabránili plýtvání a co nejefektivněji využili dostupný objemu vzduchu.
Díky lehké konstrukci v kombinaci s práškovým hliníkem je komponent dostatečně pevný a zároveň lehký.
Sada umožňuje zachování kanálů OEM, protože jsme vyvinuli vstupní trychtýře pro lichoběžníkové rameno. Ty se jednoduše přišroubují pod lichoběžníkové rameno a mají otvor skrz lichoběžníkové rameno s hadicovou přípojkou pro připojení plochy přívodu vzduchu ke kotevní desce pomocí krátké vzduchové hadice.
Výhody jsou zřejmé: lze použít kratší hadici, aby se dosáhlo méně ztrát průtoku. Díky tomu je systém také odolnější proti opotřebení a plné natočení volantu již nezpůsobuje poškození hadice. Poslední výhodou je snadná montáž.
Balení obsahu:
1x kotevní deska vlevo
1x kotevní deska vpravo
1x vstupní kanál vlevo
1x vstupní kanál vpravo
3x vzduchová hadice = 3 metry
4x hadicová spona
* Díl určený pro motoristické závody bez silničního schválení (E).