PDEN FL Hatchback (2021+), Strana 11
- KAPALINY A MAZIVA
- PRAVIDELNÝ SERVIS
- FILTRY
- MOTOR
- PŘEVODOVKA (SPOJKA, ŘAZENÍ)
- PODVOZEK
- BRZDY
- LITÁ KOLA
- VÝFUKY
- INTERIÉR
- KAROSERIE
Nejprodávanější
- Snížení přední/zadní: cca. 10-25 mm
- Nastavitelné tlumení komprese a odskoku
- Vč. vyřazovacího modul pro elektronické ovládání tlumičů
Rozhodli jste se tedy radikálně ušetřit na váze? Velmi dobře, protože ušetříte váhu přesně na správném místě. Vložte baterii do kufru a vyměňte extrémně těžkou OEM kapotu za naši a vaše I30N bude jezdit úplně jinak a vaše pneumatiky vám poděkují na přední nápravě s velkou přilnavostí a malým opotřebením. Tato kapota je vyrobena ze 100% karbonu a odpovídá OEM kapotě a váží pouze 5 kg! V tomto případě byla originální kapota Hyundai I30N vylisována zevnitř i zvenčí, a proto má původní tvar a geometrii. Toto je vždy viditelný uhlík s malým počtem a dobře umístěnými přechody.
Inspirováni úspěšným vozidlem v motoristickém sportu, Hyundai I30N TCR, jsme si dali za úkol přinést výhody takového vozidla na silnice. Vylepšená aerodynamika pro lepší přilnavost na vozovce bez zhoršení koeficientu odporu vzduchu.
TCR zadní křídlo
Jedna z nejvýraznějších komponent ze závodění na silnici. Nesměli jsme implementovat velikost křídla vozidla TCR. Vyčerpali jsme však to, co bylo v rámci shody TÜV. Z testovaného celokarbonu je vyrobeno nejen křídlo, ale také držáky. Ty jsou přišroubovány k víku kufru a stabilizovány protiplechy. Protiplechy spojují oba panely víka zavazadlového prostoru dohromady, aby poskytovaly dodatečnou stabilitu.
Vzhledem k tomu, že Hyundai je na závodním okruhu známý tím, že odlehčuje zadní část, můžeme si pomoci většímu přítlaku při brzdění a v rychlých zatáčkách zvýšením přítlaku na zadní nápravu.