PŘEDNÍ NÁPRAVA
Nejprodávanější
Prachovka předního brdiče HYUNDAI i30N (Originál)
Těsnění pístku brzdiče č.2 HYUNDAI i30N (Originál)
Těsnění pístku brzdiče č.1 HYUNDAI i30N (Originál)
ČEP VODÍCÍ PŘEDNÍHO BRZDIČE"A" HYUNDAI i30N
ČEP VODÍCÍ PŘEDNÍHO BRZDIČE"B" HYUNDAI i30N (Originál)
Hadice jsou standardně dodávány ve průhledném (stříbrném) provedení. Možnost výběru z následujících barev: modrá, průhledná modrá, zelená, žlutá, oranžová, červená, průhledná červená, černá, karbon (požadovanou uveďte v poznámce).
Sada brzdových destiček DBA Xtreme Performance s homologací ECE R90 pro přední nápravu vozu Hyundai i30N PD. Performance Package je přímou náhradou továrních brzdových destiček ideální pro sportovní použití v kombinaci s kotouči T3 série 4000 a 5000.
Směs HPS:
- sportovní jízda
- vhodné do běžného provozu
- vhodné také na zadní nápravu pro vozy s předním náhonem (rally, sprint okruh)
- funguje od 37°C
- optimální pracovní teplota 37 - 260°C
- maximální teplota 370°C
*Ilustrativní foto
Přední brzdové destičky Hawk Performance Ceramic
*Ilustrativní foto
Rozměr: 141 x 61 mm
Směs Performance Ceramic:
- streetová směs
- extrémně tichá směs
- velice nízká prašnost
- šetrné ke kotoučům
- stabilní třecí výkon
- funguje od 37°C
- optimální prac. teplota 37 - 230°C
- max. teplota 340°C
Rozměr: 141 x 61 mm
Směs HPS 5.0:
- sportovní jízda
- vhodné do běžného provozu
- funguje od 37°C
- opt. prac. teplota 37-290°C
- max. teplota 400°C
*Ilustrativní foto
Směs Bluestuff:
- sportovní jízda
- track days
- funguje od nízkých teplot
- ostřejší destičky oproti EBC Yellowstuff
Sada předních brzdových destiček.
Hyundai i30N
*Ilustrativní foto
Rozměr: 141 x 61 mm
Směs HP Plus:
- trackdays, závody do vrchu
- použitelné v běžném provozu
- vhodné také na zadní nápravu pro vozy s předním náhonem (rally,sprint okruh)
- funguje od 37°C
- optimální prac. teplota 150-315°C
- max. teplota 425°C
Přední brzdové destičky Ferodo DS2500 pro:
Hyundai i30N (PD) 2.0 Turbo 2017+
Rozměr: 140,7 x 61 x 20,1 mm
*Ilustrativní foto
Směs DS2500:
- sportovní jízda, závody do vrchu
- do běžného provozu
- funguje od nízkých teplot
- prům. koeficient tření 0,42
- prac. teplota 20-500°C
U mnoha vozidel se chlazení brzd doporučuje i při středně velkém zatížení, a to i mimo závodní dráhu.
To nejen zlepšuje brzdný výkon, ale může také výrazně snížit opotřebení třecích ploch.
Směrování proudu vzduchu do středu brzdového kotouče využíváme k využití turbínového efektu k chlazení kotouče zevnitř a pod určitým úhlem, abychom zabránili plýtvání a co nejefektivněji využili dostupný objemu vzduchu.
Díky lehké konstrukci v kombinaci s práškovým hliníkem je komponent dostatečně pevný a zároveň lehký.
* Díl určený pro motoristické závody bez silničního schválení (E).
Povrch vyvinutý a optimalizovaný pro sportovní využití na silnici a na Nordschleife.
Sada předních brzdových destiček pro i30N včetně faceliftu a KONA N
Sada na přední nápravu (4 destičky)
Se značkou N
Optimalizované výkonové brzdové destičky pro sportovní použití na silnici i pro občasné výlety na závodní dráze
S nalepenou podložkou NVH pro snížení skřípavých zvuků, které se někdy objevují
Se schválením StVO podle ECE testu R9
U mnoha vozidel se chlazení brzd doporučuje i při středně velkém zatížení, a to i mimo závodní dráhu.
To nejen zlepšuje brzdný výkon, ale může také výrazně snížit opotřebení třecích ploch.
Směrování proudu vzduchu do středu brzdového kotouče využíváme k využití turbínového efektu k chlazení kotouče zevnitř a pod určitým úhlem, abychom zabránili plýtvání a co nejefektivněji využili dostupný objemu vzduchu.
Díky lehké konstrukci v kombinaci s práškovým hliníkem je komponent dostatečně pevný a zároveň lehký.
Sada umožňuje zachování kanálů OEM, protože jsme vyvinuli vstupní trychtýře pro lichoběžníkové rameno. Ty se jednoduše přišroubují pod lichoběžníkové rameno a mají otvor skrz lichoběžníkové rameno s hadicovou přípojkou pro připojení plochy přívodu vzduchu ke kotevní desce pomocí krátké vzduchové hadice.
Výhody jsou zřejmé: lze použít kratší hadici, aby se dosáhlo méně ztrát průtoku. Díky tomu je systém také odolnější proti opotřebení a plné natočení volantu již nezpůsobuje poškození hadice. Poslední výhodou je snadná montáž.
Balení obsahu:
1x kotevní deska vlevo
1x kotevní deska vpravo
1x vstupní kanál vlevo
1x vstupní kanál vpravo
3x vzduchová hadice = 3 metry
4x hadicová spona
* Díl určený pro motoristické závody bez silničního schválení (E).