PerformanceParts, Strana 2
U mnoha vozidel se chlazení brzd doporučuje i při středně velkém zatížení, a to i mimo závodní dráhu.
To nejen zlepšuje brzdný výkon, ale může také výrazně snížit opotřebení třecích ploch.
Směrování proudu vzduchu do středu brzdového kotouče využíváme k využití turbínového efektu k chlazení kotouče zevnitř a pod určitým úhlem, abychom zabránili plýtvání a co nejefektivněji využili dostupný objemu vzduchu.
Díky lehké konstrukci v kombinaci s práškovým hliníkem je komponent dostatečně pevný a zároveň lehký.
* Díl určený pro motoristické závody bez silničního schválení (E).
U mnoha vozidel se chlazení brzd doporučuje i při středně velkém zatížení, a to i mimo závodní dráhu.
To nejen zlepšuje brzdný výkon, ale může také výrazně snížit opotřebení třecích ploch.
Směrování proudu vzduchu do středu brzdového kotouče využíváme k využití turbínového efektu k chlazení kotouče zevnitř a pod určitým úhlem, abychom zabránili plýtvání a co nejefektivněji využili dostupný objemu vzduchu.
Díky lehké konstrukci v kombinaci s práškovým hliníkem je komponent dostatečně pevný a zároveň lehký.
Sada umožňuje zachování kanálů OEM, protože jsme vyvinuli vstupní trychtýře pro lichoběžníkové rameno. Ty se jednoduše přišroubují pod lichoběžníkové rameno a mají otvor skrz lichoběžníkové rameno s hadicovou přípojkou pro připojení plochy přívodu vzduchu ke kotevní desce pomocí krátké vzduchové hadice.
Výhody jsou zřejmé: lze použít kratší hadici, aby se dosáhlo méně ztrát průtoku. Díky tomu je systém také odolnější proti opotřebení a plné natočení volantu již nezpůsobuje poškození hadice. Poslední výhodou je snadná montáž.
Balení obsahu:
1x kotevní deska vlevo
1x kotevní deska vpravo
1x vstupní kanál vlevo
1x vstupní kanál vpravo
3x vzduchová hadice = 3 metry
4x hadicová spona
* Díl určený pro motoristické závody bez silničního schválení (E).
Aerodynamika pro motorsport pro váš Hyundai I30n!
S naším difuzorem SPEED nejen vizuálně vyčníváte z davu, ale také přenesete technologii z profesionálních závodů do svého vozu. Vztah mezi odporem vzduchu, který chcete udržet co nejnižší, a požadovaným kontaktním tlakem, je tímto konceptem maximalizován.
Rozdíl: Nejedná se o součást připevněnou k zadnímu nárazníku. Většina vozidel má dutinu v zadní části. Tento prostor vede k situaci turbulentního proudění. S naším difuzérem toho pokryjeme co nejvíce a zajistíme, aby proudění vzduchu zůstalo co nejlaminárnější. Tím, že je vyroben z hliníku, je difuzér lehký a zároveň stabilní a zůstává cenově dostupný.
Montáž je promyšlená: z velké části používáme originální šroubovací hroty. To znamená, že na svém vozidle nemusíte nic řezat! Ve vzácných případech se vyvrtá další otvor. Spojení je provedeno přes co nejvíce připojovacích bodů, abychom měli rovnoměrné rozložení síly po celé desce difuzoru.
Vezměte prosím na vědomí: Každý z našich difuzorů byl záměrně vyvinut se základními vozidly, která již mají zavěšení coilover s nízkým nastavením. Tím je zajištěna světlá výška 8 cm včetně namontovaného difuzoru. Nemůžeme však znázornit každé nastavení: Pokud má vaše vozidlo jiný výfukový systém nebo upravený zadní nárazník, možná budete muset upravit a upravit difuzor. V tomto případě mělo základní vozidlo výfukový systém OEM, který má obvykle větší tlumič než většina výfukových systémů na trhu s náhradními díly.
Stránka 2 z 3 - 47 položek celkem